دوره زبان آلمانی در ارمنستان

دوره زبان آلمانی در ارمنستان

دوره زبان آلمانی در ارمنستان

نوشته توسط مشاوره مهاجرت: مجید قادری

در تاریخ: 28 مرداد 1402 | آخرین بروزرسانی:

امروزه بسیاری رویای تحصیل در آلمان را دارند. چرا که این کشور دارای دانشگاه هایی شناخته شده و آموزش هایی با کیفیت و رایگان است. همچنین ، مدارک اخذ شده از دانشگاه های آلمان بسیار معتبر بوده و فرصت های شغلی در آلمان بسیار مناسب است. اما مشکلی که وجود دارد ، نداشتن مهارت های زبانی است. لذا ، برای حل این چالش ، شرکت در دوره های زبان آلمانی ارمنستان چاره ساز است.
فرصت مطالعه نداری؟

شمارتو بده زنگ میزنیم!

شرکت در دوره زبان آلمانی در ارمنستان می تواند مسیری سریع و بسیار لذت بخش جهت یادگیری زبانی جدید باشد. این دوره ها در ارمنستان توسط مربیانی با تجربه آموزش داده می شوند و از همان ابتدا ، پیشرفت مهارت های زبانی تان قابل مشاهده است.

دوره های زبان آلمانی در ارمنستان با هدف پشرفت شرکت کنندگان در درک ، خواندن ، صحبت کردن و نوشتن زبان آلمانی ارائه می شوند و تضمین می کنند که متقاضیان در این دوره ها تجربه یادگیری لذت بخشی را درک خواهند کرد.

برای اطلاعات بیش تر در خصوص کلاس های زبان آلمانی در مجارستان با ادامه مقاله همراه باشید.

شرایط دوره زبان آلمانی در ارمنستان

دوره های زبان آلمانی در ارمنستان با کمک معلمینی با تجربه ، آموزش هایی با کیفیت را ارائه می دهند. دوره های زبان آلمانی در مجارستان برای تمامی سطوح از مبتدی گرفته تا پیشرفته وجود دارند.

از دیگر ویژگی های این دوره ها می توان به تمرکزی خاص بر روی زبان گفتاری ، انعطاف پذیری و آموزش هایی شخصی سازی شده با توجه به موقعیت و اهداف اشخاص اشاره نمود.

لذا ، با شخصی سازی دروس متناسب با نیازهای هر فرد ، یادگیری زبان آلمانی بسیار سریع تر و بهتر انجام می شود. دوره های زبان آلمانی در ارمنستان به منظور پیشرفت مهارت ها در زمینه هایی چون شنیدن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن به موضوعات مختلفی نظیر فرهنگ ، خانواده ، کار و اوقات فراغت می پردازد.

در دوره زبان آلمانی در ارمنستان ، به خوبی به مباحث گرامری پراخته می شود تا شرکت کنندگان بتوانند به راحتی در مورد رخدادهای حال ، گذشته و آینده بحث کنند.

انواع دوره زبان آلمانی در ارمنستان برای تمامی سنین وجود دارد. همچنین ، در ارمنستان می توان دوره های مختلف زبان را برای آمادگی جهت آزمون های زبان ، برای دانشجویان و برای صاحبان کسب و کار یافت.

اما دقت داشته باشید که ، برای این که بتوان ویزای آلمان را از طریق سفارت این کشور در ارمنستان دریافت نمود ، لازم است که اقامتی پیوسته به مدت شش ماه در ارمنستان داشته باشید. به عبارتی ، پس از شش ماه اقامت در ارمنستان می توانید برای ویزای تحصیلی آلمان درخواست دهید.

البته ، برای اقامت در ارمنستان به مدت شش ماه نیاز به توجیه سفارت دارید که شرکت در دوره زبان آلمانی بهترین دلیل برای شما خواهد بود.

همچنین ، برای درخواست ویزا و تعیین وقت مصاحبه سفارت آلمان در ارمنستان ، به ویزای بلند مدت ارمنستان نیاز است.

مزایای شرکت در دوره های زبان آلمانی در ارمنستان

از آن جا که زمان بررسی پرونده های مهاجرتی در سفارت ها به حجم درخواست ها بستگی دارد ، لذا ، به دلیل حجم بالای درخواست ها در ایران برای اخذ ویزای آلمان ، بررسی پرونده ها و تعیین وقت مصاحبه بسیار زمان بر است.

ولی راه دور زدن این معطلی ها ، مهاجرت به آلمان از طریق کشور ثالث است و شرکت در دوره زبان آلمانی در ارمنستان می تواند بهترین روش باشد.

الزامات ورود دوره های زبان آلمانی در ارمنستان
الزامات ورود دوره های زبان آلمانی در ارمنستان

به عبارتی ، پس از طی شش ماه اقامت در ارمنستان می توان برای ویزای آلمان اقدام نمود که روند اخذ ویزا بدین صورت 3 تا 4 ماه خواهد بود. لذا ، ارمنستان به دریافت ویزا آلمان فوری کمک خواهد کرد.

همچنین ، با این روش شانس ریجکت شدن ویزای آلمان پایین می آید. چرا که درخواست ها برای ویزای آلمان در ارمنستان ، به مانند ایران زیاد نیست. لذا ، شرایطی که سفارت آلمان در ایران برای اخذ ویزا اعلام کرده ، نظیر شرایط سنی ، معدل بالا و مدرک زبان (حداقل B2) ، برای سفارت آلمان در ارمنستان وجود ندارد و اخذ ویزای آلمان از طریق ارمنستان بسیار آسان تر انجام می شود.

علاوه بر این ، اگر از طریق ارمنستان برای ویزای آلمان درخواست دهید ، حتی برای برخی از دوره های تحصیلی در آلمان نیاز به ارائه مدرک زبان نخواهید داشت.

دیگر مزایای شرکت در دوره های زبان آلمانی در ارمنستان

از دیگر مزایای مهاجرت به ارمنستان و شرکت در دوره زبان آلمانی در ارمنستان موارد زیر هستند:

  • پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در ارمنستان
  • امکان رفت و آمد بسیار آسان از ایران به ارمنستان و بالعکس
  • تجربه زندگی و تحصیل در یک کشور خارجی
  • تحصیل در کشوری امن
  • نزدیکی فرهنگی کشورهای ایران و ارمنستان
  • امکان دریافت ویزای الحاق خانواده
  • امکان باز کردن حساب در بانک های آلمان از طریق ارمنستان به صورت آنلاین

همچنین ، با شرکت در دوره های زبان آلمانی ، می توان از تجربه زندگی در ارمنستان لذت برد.

مقالات پیشنهادی:
تحصیل در کالج های آلمان

مسیرهای پس از دوره های زبان آلمانی در ارمنستان

زبان آموزان پس از اتمام دوره های زبان آلمانی در ارمنستان می توانند مسیرهای زیر را دنبال کنند:

  • تحصیل در دانشگاه های ارمنستان
  • اخذ پذیرش از دانشگاه های اتحادیه ی اروپا و درخواست برای ویزای تحصیلی آلمان
  • یافتن موقعیتی شغلی در کشور ارمنستان و اخذ اقامت دائم این کشور

دقت داشته باشید که ، علاوه بر دوره های زبان آلمانی ، زبان آموزان می توانند از انواع دوره زبان انگلیسی در ارمنستان نیز استفاده کنند.

هزینه دوره های زبان آلمانی در ارمنستان

دوره زبان آلمانی در ارمنستان به صورت نیمه خصوصی یا خصوصی و فشرده یا نیمه فشرده ارائه می شوند و معمولا برنامه ها به صورت دوره هایی نه ماهه (از سطح A1 تا B1) می باشند.

لذا ، هزینه ها بر اساس دوره می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی ، هزینه دوره های زبان آلمانی در ارمنستان در حدود 250 دلار برای هر ترم می باشد.

مقالات مرتبط: کالج زبان آلمانی در آلمان

آیا اخذ ویزا برای دوره های زبان آلمانی در ارمنستان لازم است؟

خوشبختانه ، بر طبق توافقنامه ای که بین ایران و ارمنستان ایجاد شده ، ایرانیان برای ورود به ارمنستان نیاز به ویزا ندارند و لذا ، خیلی راحت و با تهیه بلیط و یا با ماشین شخصی خود می توانند وارد ارمنستان شوند.

اما اگر بخواهید از ارمنستان برای ویزای آلمان درخواست دهید ، لازم است ، برای مدت شش ماه به صورت پیوسته (اقامت طولانی مدت) در کشور ارمنستان اقامت داشته باشید.

لذا ، متقاضیان ایرانی اگر به عنوان توریست وارد این کشور شده باشند ، اما بخواهند برای بیش از 90 روز در ارمنستان بمانند ، لازم است که اقامت طولانی مدت ارمنستان را دریافت نمایند.

اقامت طولانی مدت ارمنستان به طرق مختلف نظیر کار ، تحصیل ، دوره های زبان و ثبت شرکت به دست خواهد آمد.

به طور کلی ، شرکت در دوره زبان آلمانی در ارمنستان شامل مزایای زیادی است که یکی از مهم ترین آن ها امکان اخذ ویزای آلمان از طریق ارمنستان است. به عبارتی ، شرکت در دوره های زبان آلمانی ارمنستان مسیری آسان و سریع برای اخذ ویزای کشور آلمان است. اگر شما هم قصد دارید این مسیر را برای رسیدن به دانشگاه های برتر آلمان دنبال کنید ، می توانید با شرکت مهاجرتی مهرآفرین در ارتباط باشید. کارشناسان ما راهنمایی های بسیار مهمی را در این رابطه ارائه خواهند داد.

مقالات مرتبط:
هزینه کلاس زبان آلمانی در آلمان

مزایای شرکت در دوره های زبان آلمانی در ارمنستان چیست؟

امکان تحصیل در دانشگاه های ارمنستان ، امکان اخذ سریع ویزای تحصیلی آلمان و تحصیل در دانشگاه های این کشور ، بهره از تحصیل ارزان در ارمنستان و … از مزایای شرکت در دوره های زبان آلمانی در ارمنستان است.

آیا برای شرکت در دوره های زبان ارمنستان نیاز به اخذ ویزا است؟

ایرانیان در صورتی که بخواهند به عنوان توریست وارد ارمنستان شوند ، نیاز به اخذ ویزا ندارند. اما اگر بخواهند بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند ، می بایست اقامت بلند مدت ارمنستان را دریافت نمایند.

2.5/5 - ( تعداد افرادی که به این مطلب امتیاز داده اند: 4نفر)

نظر خود را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *