کالج زبان انگلیسی در لهستان

کالج زبان انگلیسی در لهستان

نوشته توسط مشاوره مهاجرت: مجید قادری

در تاریخ: 31 مرداد 1402 | آخرین بروزرسانی:

یکی از شرایط تحصیل در اکثر دانشگاه ها داشتن مدرک زبان است. لذا ، اخذ مدرک زبان دغدغه ی ذهنی بسیاری از دوستداران تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا است.
فرصت مطالعه نداری؟

شمارتو بده زنگ میزنیم!

در همین راستا ، کشور لهستان گزینه ای عالی برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی و یادگیری این زبان است. در این کشور انواع دوره های زبان انگلیسی متناسب با شرایط هر فرد آن هم با شهریه هایی ارزان وجود دارد.

همچنین ، لهستانی ها مردمی صمیمی و سخت کوش هستند که همواره از توریست ها و بازدیدکنندگان استقبال می کنند و شهرهای لهستان به متقاضیان زبان امکان می دهد تا با مردم محلی در ارتباط باشند و بدین ترتیب ، زبان خود را تقویت کنند.

مزایای شرکت در کالج زبان انگلیسی لهستان

همان طور که می دانید ، زبان رسمی مردم لهستان ، لهستانی است ، اما با این وجود می توانید با مردم این کشور به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید و بدین ترتیب ، به زبان انگلیسی بهتر و سریع تر تسلط پیدا می کنید.

در لهستان می توان انواع دوره های زبان انگلیسی را متناسب با شرایط خود یافت و تقریباً در تمامی شهرهای بزرگ این کشور ، موسسات و کالج های دولتی و خصوصی زبان وجود دارند.

لذا ، در دسترس بودن انواع دوره های زبان نکته ی مثبتی است که لهستان ارائه داده و البته ، این دوره ها متناسب با بازار کار دائما در حال افزایش هستند.

شرکت در کالج زبان انگلیسی در لهستان و تسلط به زبان انگلیسی ، امکان تحصیل در برترین دانشگاه های اروپا و سایر دانشگاه ها را فراهم خواهد آورد. لذا ، با شرکت در دوره های زبان لهستان می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید و سپس به نقاط مختلف اروپا مهاجرت نمایید. چرا که مدارک لهستانی بسیار معتبر هستند.

همچنین ، شهریه های دوره های زبان در لهستان به نسبت امکانات و کیفیتی که ارائه می دهند ، بسیار معقول و به صرفه هستند.

اما ، مهم ترین مزیت شرکت در کالج زبان انگلیسی در لهستان ، امکان ورود به این کشور بدون مهارت های زبانی است. علاوه بر این ، دریافت ویزای دوره های زبان لهستان نسبت به اخذ سایر ویزاها نظیر ویزای کاری و تحصیلی آسان تر است.

بدین ترتیب ، می توان بدون داشتن مهارت های زبانی وارد لهستان شد و در این کشور در دوره ای متناسب با شرایط خود شرکت کرد و به تقویت مهارت های زبان انگلیسی خود پرداخت.

با تسلط به زبان انگلیسی امکان تحصیل در اغلب دانشگاه های لهستان برایتان فراهم خواهد آمد. علاوه بر انگلیسی ، در این کشور دوره هایی به زبان فرانسوی یا آلمانی نیز ارائه شده اند.

با این که ، آموزش زبان انگلیسی یا سایر زبان ها در لهستان ایده خوبی است ، اما یادگیری اصطلاحات و کلمات کاربردی و مهم زبان لهستانی نیز به شما کمک خواهد کرد تا اقامتی به یاد ماندنی تر را در زمان تحصیل در  کالج زبان در لهستان تجربه کنید.

هزینه های کالج زبان انگلیسی در لهستان

به طور کلی ، هزینه دوره های زبان در لهستان بسته به نوع کالج و دوره متفاوت است.

همچنین ، بسیاری از دانشگاه های لهستان نظیر دانشگاه خصوصی لازارسکی و دانشگاه ویستولا ، دوره های زبان یک ساله را ارائه داده اند و دانشجویانی که از مهارت های زبان انگلیسی کافی برای دوره انتخابی خود برخوردار نیستند ، می توانند در کالج های زبان دانشگاه ها شرکت کنند.

دقت کنید که ، متقاضی پس از اتمام دوره ی مقدماتی کالج ها و رسیدن به سطح خاصی از تسلط به زبان انگلیسی می تواند وارد دوره کارشناسی و رشته مورد نظر خود شود.

هزینه های کالج زبان انگلیسی در لهستان
هزینه های کالج زبان انگلیسی در لهستان

به طور مثال ، هزینه ی تحصیل برای متقاضیانی که قصد دارند 600 ساعت دوره مقدماتی زبان را در دانشگاه وستولا طی کنند 700 یورو می باشد.

به هر حال ، هزینه های تحصیل در کشور لهستان به نسبت دیگر کشورهای اتحادیه ی اروپا که امکانات و خدماتی مشابه را ارائه می کنند ، ارزان تر است. حتی ممکن است هزینه ها در این کشور به 1200 یورو برسد که این مبلغ شامل هزینه ثبت نام ، مخارج خورد و خوراک ، هزینه های اقامتگاه ، بیمه درمانی و سرویس استقبال فرودگاهی می باشد.

اما دقت داشته باشید که ، در زمان شرکت در دوره های یک ساله ی زبان انگلیسی لهستان ، نمی توان مشغول به کار شد که البته ، در صورت اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های لهستان ، امکان کار دانشجویی برای شما وجود خواهد داشت.

شرایط شرکت در کالج زبان انگلیسی در لهستان

همان گونه که ذکر شد ، برای شرکت در کالج های زبان لهستان به هیچ گونه مدرک زبانی نیاز نمی باشد. همچنین ، برای شرکت در دوره های زبان نیاز به شرکت در آزمون ورودی نیست.

به طور کلی ، شرایط شرکت در کالج های زبان لهستان موارد زیر می باشند:

  • داشتن حداقل 18 سال سن و اتمام تحصیلات دوره ی دبیرستان
  • اخذ ویزا و یا اجازه ی اقامت لهستان برای دوره زبان
  • تکمیل فرم ثبت نام دوره و ارسال آن به همراه مدارک مورد نیاز به کالج یا موسسه زبان مورد نظر
  • پرداخت هزینه ی ثبت نام (50 یورو) و شهریه دوره

ویزای برای کالج های زبان لهستان

دانشجویان ایرانی برای شرکت در دوره های زبان کشور لهستان نیاز به اخذ ویزا دارند. به طور کلی ، به دو صورت می توان ویزای لهستان را برای کالج های زبان دریافت نمود:

  • ویزای شینگن: برای شرکت در دوره های کوتاه مدت زبان
  • ویزای ملی: برای شرکت در دوره های بلند مدت زبان
ویزای برای کالج های زبان لهستان
ویزای برای کالج های زبان لهستان

دقت داشته باشید که ، کالج یا موسسه زبان هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با ویزا یا اخذ اجازه ی اقامت لهستان نخواهد داشت و این موسسات و کالج ها تنها نامه پذیرش و گواهی شرکت در دوره را صادر می کنند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کالج های زبان لهستان شامل موارد زیر می باشند:

  • ارائه ی پاسپورتی معتبر
  • مدارک تحصیلی به همراه ترجمه آن
  • ریز نمرات
  • گواهی سلامت
  • عکس
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارکی مبنی بر تمکن مالی کافی (6000 یورو)

کالج زبان انگلیسی در لهستان شامل انواع دوره های زبان انگلیسی است که به شما امکان می دهد تا متناسب با برنامه و یا اهداف تان دوره ای را انتخاب نمایید. اگر علاقه مند به تحصیل در دوره های زبان انگلیسی کشور لهستان هستید ، کارشناسان شرکت مهاجرتی مهرآفرین در این مسیر به شما کمک خواهند کرد و مشاوره هایی تخصصی ارائه خواهند داد. همچنین ، کارشناسان ما در مهرآفرین آخرین اطلاعات در مورد دوره ها ، کالج ها ، موسسات ، نحوه دریافت ویزا و مهاجرت به لهستان را در اختیارتان قرار خواهند داد تا بدین ترتیب ، از تجربه تحصیلی تان در لهستان لذت ببرید.

البته ، می توانید سوالاتتان را در بخش دیدگاه ها نیز مطرح نمایید تا در اسرع وقت به آن ها پاسخ داده شوند.

چرا دوره های زبان انگلیسی در لهستان؟

برای شرکت در کالج زبان لهستان نیاز به ارائه مدرک زبان نیست. شهریه دوره های زبان و تحصیل در لهستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی ارزان تر است. همچنین ، با شرکت در دوره های زبان لهستان امکان تحصیل در دانشگاه های برتر لهستان و اروپا فراهم خواهد آمد.

شرایط سنی شرکت در کالج های زبان چیست؟

برای شرکت در کالج زبان انگلیسی در لهستان ، داشتن حداقل سن 18 سال لازم است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

نظر خود را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *