مهاجرت با دیپلم

مهاجرت با دیپلم

مهاجرت با دیپلم

نوشته توسط مشاوره مهاجرت: مجید قادری

در تاریخ: 3 خرداد 1402 | آخرین بروزرسانی:

مهاجرت همیشه امری چالش برانگیز بوده و حال آن که نداشتن مدارک تحصیلات آکادمیک می تواند اوضاع را بغرنج تر کند. اما آیا مهاجرت با دیپلم دبیرستان ممکن است؟
فرصت مطالعه نداری؟

شمارتو بده زنگ میزنیم!

برخلاف باور بسیاری ، می توان با مدرک دیپلم نیز به روش های مختلف مهاجرت کرد. یکی از روش های مهاجرت با مدرک دیپلم ، از طریق تحصیل است. همچنین ، کار و سرمایه گذاری از دیگر روش هایی است که می توان با مدرک دیپلم مهاجرت نمود.

اگر شما هم رویای مهاجرت به کشوری پیشرفته را دارید، اما فاقد مدارک دانشگاهی هستید ، نگران نباشید ؛ ما در این مقاله روش هایی که می توان با مدرک دیپلم مهاجرت نمود را مورد بررسی قرار داده ایم. اما چنانچه می خواهید مشاوره های دقیقی در این رابطه دریافت نمایید ، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان شرکت مهاجرتی مهرآفرین در ارتباط باشید. همچنین ، می توانید سوالاتتان را در بخش نظرات مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

مهاجرت با مدرک دیپلم

با این که داشتن مدارک دانشگاهی برای بسیاری از کشورها عاملی ضروری برای مهاجرت نیست ، اما می تواند پوئنی مثبت به حساب آید. به هر حال ، شرایط مهاجرت برای کسانی که دیپلم دبیرستان دارند نیز ، وجود دارد.

به طور کلی ، معمولا مدرک دیپلم در پایان سال دوازدهم به دانش آموز تعلق می گیرد. لذا ، اکثر کشورها مدرک دیپلم 12 ساله را قبول دارند. لذا ، برای مهاجرت با دیپلم باید مدرک 12 ساله داشته باشید.

بدین ترتیب ، در صورتی که سن تان مناسب (کمتر از 21 سال) باشد ، می توانید روش مهاجرت از طریق تحصیل را انتخاب نمایید. اما در صورتی که از زمان اخذ مدرک دیپلم تان سال های زیادی گذشته باشد ، این روش برایتان کمی سخت خواهد بود و نیاز به توجیه گپ تحصیلی به صورت منطقی (مثلا داشتن تجربه کاری) خواهد داشت.

اگر چنین شرایطی دارید ، گزینه مهاجرت از طریق کار برای شما مناسب تر خواهد بود. چرا که برخی از کشورها امکان مهاجرت کاری را بدون داشتن تحصیلات آکادمیک فراهم آورده اند که در این حالت ، مهارت و تخصص در حرفه ای خاص مورد نیاز می باشد.

به طور کلی ، روش هایی که امکان مهاجرت با دیپلم را مهیا ساخته اند ، شامل موارد زیر می باشند:

  • مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق تحصیل
  • مهاجرت با گواهینامه دیپلم از طریق کار
  • مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق سرمایه گذاری

شرایط مهاجرت تحصیلی با مدرک دیپلم

شرایط مهاجرت تحصیلی با دیپلم چیست؟ مهاجرت تحصیلی با داشتن مدرک دیپلم روشی متداول است ، اما می بایست شرایط دانشگاه یا کشور مورد نظر را برای تحصیل بررسی نمود.

به طور کلی ، از شرایط تحصیل در اکثر دانشگاه های دنیا مدرک دیپلم 12 ساله است. همچنین ، ممکن است برای بسیاری از دانشگاه ها معدل دیپلم مهم باشد و در پذیرش و یا عدم پذیرش متقاضی نقشی پررنگ ایفا کند. اما معدل مورد نیاز در دانشگاه های مختلف متفاوت است.

علاوه بر این ، شرایط سنی نیز می تواند برای تحصیل در کشورهای مختلف متفاوت باشد. اما هم خوانی بین سن و مدرک دیپلم لازم است.

به طور کلی ، نباید متقاضی گپ تحصیلی زیادی داشته باشد. به عبارتی ، نباید مدت زیادی از زمان دریافت مدرک دیپلم شخص گذشته باشد که در این صورت احتمال پذیرش کاهش خواهد یافت.

از دیگر عواملی که برای تحصیل با مدرک دیپلم در خارج از کشور باید در نظر داشت ، تمکن مالی و زبان مورد نیاز جهت تحصیل می باشد.

شرایط مهاجرت تحصیلی با مدرک دیپلم
شرایط مهاجرت تحصیلی با مدرک دیپلم

معدل دیپلم برای مهاجرت تحصیلی

بسیاری از موسسات و سازمان ها جهت ارزیابی عملکرد متقاضیان به معدل آن ها توجه دارند. همچنین ، زمانی که برای ویزای تحصیلی کشوری خاص درخواست می دهید ، افسر ویزا با مشاهده معدلی پایین ، ممکن است در مورد قصد شما از تحصیل در خارج از کشور شک کند.

اما ، این بدین معنا نیست که متقاضیانی با معدل پایین نتوانند برای مهاجرت با دیپلم اقدام نمایند. این افراد می بایست به دنبال دانشگاه ها و یا رشته هایی باشند که معدل برای آن ها زیاد اهمیت ندارد.

به طور مثال ، اکثر دانشگاه های برتر آلمان ، بر داشتن معدل 3.0 در مقیاس 5.0 تاکید دارند. لذا ، متقاضیانی که معدل 2.5 دارند ، بهتر است از طریق دانشگاه هایی که دانشجویانی با معدل پایین را می پذیرند ، اقدام نمایند.

با این که می توان با معدل 2.0 تا 2.4 ، در برخی از دانشگاه های آلمان تحصیل نمود ؛ اما این معدل برای دانشگاه های اروپایی ، به طور کلی ، معدل پایینی است.

اما با این حال باز هم می توانید با معدلی بین 2.0 تا 3.0 از دانشگاه های اروپایی پذیرش بگیرید. متقاضیانی که دارای معدل پایینی هستند ، می توانند با داشتن رزومه و تجربیات کاری خوب ، شرکت در برنامه های فوق برنامه ، بیانیه و مقالات شخصی ، تخصص و نیز تسلط به زبانی خاص این نقص را جبران کنند.

با پذیرش مشروط نیز می توان یک ترم تحصیل نمود و در صورت برآورده ساختن شرایط مورد نیاز دانشگاه ، نظیر ارتقا نمرات ، پذیرش کامل دریافت کرد.

تحصیل رایگان با مدرک دیپلم

تحصیل رایگان با مدرک دیپلم امکان پذیر است و کشورهایی مانند آلمان و نروژ این امکان را فراهم آورده اند. همچنین ، با اخذ بورسیه های تحصیلی می توان تحصیل ارزان و رایگان را در کشوری دیگر تجربه کرد.

سوالاتتان را در خصوص تحصیل رایگان با مدرک دیپلم می توانید با کارشناسان هلدینگ مهاجرتی مهرآفرین در میان بگذارید. این موسسه مهاجرتی در تلاش است تا با ارائه مشاوره هایی مفید در امر مهاجرت و دریافت ویزا ، مهاجرتی راحت تر و بی دغدغه تری را داشته باشید.

ترمیم معدل دیپلم برای مهاجرت

همان گونه که بیان شد ، معدل و سوابق تحصیلی برای مهاجرت تحصیلی نقش مهمی دارند ، اما متقاضیان ایرانی که از معدل خود ناراضی هستند ، می توانند در طرح ترمیم معدل شرکت نمایند. البته دقت داشته باشید که ، ترمیم معدل تنها به بهبود نمرات تحصیلی کمک می کند و بر معدل دیپلم اثر ندارد.

به طور کلی ، امکان ترمیم معدل دیپلم جهت مهاجرت وجود ندارد ؛ چرا که این طرح فقط باعث تغییر در سوابق تحصیلی خواهد شد و معدل دیپلم تغییری نمی کند. در طرح ترمیم معدل ، شخص می تواند با شرکت در چند امتحان ، نمراتی که قبلا اخذ نموده را ارتقا بخشد. لذا می توان گفت که ، این طرح نه برای کنکور مناسب است و نه برای اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی.

لذا ، همان گونه که بیان شد ، در صورت داشتن معدلی پایین ، می توانید با داشتن رزومه ای خوب باز هم پذیرش از دانشگاه ها را دریافت نمایید.

ترمیم معدل دیپلم برای مهاجرت
ترمیم معدل دیپلم برای مهاجرت

مهاجرت با دیپلم تجربی

توجه داشته باشید ، با این که داشتن مدرک دیپلم برای پذیرش در دانشگاه ها ، به طور مثال دانشگاه های آلمان الزامی است ، اما اخذ پذیرش در هر رشته ای پیش نیازهای خود را می طلبد. لذا ، متقاضی می بایست در دوره متوسطه این دروس پیش نیاز را طی کرده باشد.

برای مثال ، جهت پذیرش در برنامه های پزشکی ، دندانپزشکی و پیراپزشکی ، نمره های دروسی چون زیست شناسی ، شیمی و فیزیک مهم هستند.

با این تفاسیر ، شخصی که دارای مدرک دیپلم تجربی است ، به راحتی می تواند برای تحصیل در این رشته ها اقدام نماید. اما دیگر متقاضیان ، می توانند با گذراندن دروس پیش نیاز و اقدامات لازم از این رشته ها پذیرش بگیرند.

همچنین ، علاوه بر رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و پیراپزشکی از جمله رشته هایی که برای مهاجرت با مدرک دیپلم تجربی مناسب هستند ، شامل موارد زیر می باشند:

رشته های علوم پایهمیکروبیولوژیزیست شناسی
علوم آزمایشگاهیعلوم تغذیهداروسازی
پرستاریبیوتکنولوژیصنایع غذایی

مهاجرت با دیپلم فنی حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای به افرادی که به دنبال کسب گواهینامه ای برای یک شغل یا حرفه خاص هستند ، توسط موسسات آموزشی تعلق می گیرد. اما دقت داشته باشید ، با این که مدرک رسمی فنی و حرفه ای ایران دارای اعتبار بین المللی است و در کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند ، معتبر می باشد ، اما به تنهایی برای مهاجرت کافی نیست.

به طور کلی ، تجربه کاری معتبر ، تخصص در حرفه ای مرتبط و مدرک زبان به همراه ترجمه مدرک فنی و حرفه ای می توانند شرایط مهاجرت شما را فراهم سازند.

اما تعداد سال های سابقه کار در کشورهای مختلف متفاوت است ، به طوری که در برخی از کشورها حداقل 3 سال و در برخی دیگر حداقل 4 تا 5 سال می باشد.

مهاجرت با دیپلم فنی حرفه ای
مهاجرت با دیپلم فنی حرفه ای

در مورد زبان مورد نیاز جهت مهاجرت با دیپلم فنی  حرفه ای نیز می توان گفت ، برخی از مشاغلی که به ارتباطات بیش تری نیاز دارند ، ممکن است به سطح زبان بالاتری نیاز داشته باشند و مشاغلی نظیر کار در کارخانه ها که نیاز به ارتباطات کم تری دارند ، به سطح زبان پایین تری نیاز خواهند داشت.

لذا ، افراد دارای مدارک فنی و حرفه ای ، می توانند از طریق رزومه ای که دارند ، به کشوری دیگر مهاجرت نمایند.

به طور مثال ، برای مهاجرت به آلمان با مدرک فنی حرفه ای ، یا باید پیشنهاد شغلی از یک شرکت یا کارفرمایی آلمانی داشت و یا این که از طریق ویزای جستجوی کار آلمان وارد این کشور شد که هر دوی این روش ها زمینه را برای مهاجرت متقاضیان متخصصی که دارای تجربه کاری مرتبط و مدرک فنی و حرفه ای هستند ، مهیا می سازد.

لذا ، اگر پیش از ورود به آلمان هنوز شغلی پیدا نکرده باشید ، تا شش ماه فرصت دارید که در آلمان به دنبال کار باشید ، اما برای این امر شروطی را باید رعایت نمایید:

  • مدارک حرفه ای شما باید معادل آموزش حرفه ای واجد شرایط آلمان باشد.
  • مدرک مهارت های زبان آلمانی شما باید مطابق با شغل مورد نظر باشد.
  • مدرکی دال بر وجود منابع مالی کافی برای هزینه های زندگی در آلمان نیاز است.

اما اگر قصد دارید از طریق پیشنهاد شغلی اقدام نمایید ، باید در زمینه شغلی که آموزش حرفه ای دیده اید و در آن شغل تخصص دارید ، پیشنهاد استخدام دریافت نمایید.

همچنین ، توجه داشته باشید که ، از طریق مدرک رسمی فنی حرفه ای ایران می توان برای مهاجرت تحصیلی نیز اقدام نمود.

مهاجرت با دیپلم کامپیوتر

از جمله برنامه های فنی حرفه ای که برای مهاجرت مناسب هستند ، شامل رشته های حسابداری ، موسیقی ، مکانیک ، الکترونیک و عکاسی می باشند. کامپیوتر نیز از رشته های خوبی است که دارای زمینه کاری بسیار متنوعی است.

لذا، می توان به مهاجرت با مدرک دیپلم کامپیوتر نیز فکر کرد.

مهاجرت با دیپلم ریاضی

به طور کلی ، احتمال پذیرش و دریافت بورسیه برای رشته های مهندسی بالاست. اگر قصد مهاجرت با مدرک دیپلم ریاضی را دارید ، تحصیل در رشته های زیر مناسب شما هستند:

  • کامپیوتر و آی تی
  • رشته های مهندسی نظیر صنایع ، برق ، عمران ، مکانیک و غیره

مهاجرت با دیپلم انسانی

برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور که قصد مهاجرت با مدرک دیپلم انسانی را دارند نیز ، انواع رشته های مدیریت ، اقتصاد ، روانشناسی ، علوم اجتماعی ، علوم سیاسی و غیره مناسب خواهند بود.

تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

دانشگاه های آلمان به دو صورت دولتی و خصوصی هستند. اما اگر به دنبال تحصیل رایگان هستید ، کشور آلمان می تواند گزینه ای مناسب باشد. چرا که برنامه های دوره کارشناسی در اکثر دانشگاه های دولتی آلمان به زبان آلمانی و رایگان ارائه شده اند. لذا ، از شرایط تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم ، تسلط به زبان آلمانی است.

اما با این که اکثر دانشگاه ها در آلمان دولتی و رایگان هستند ، بسیاری از دانشگاه های فنی حرفه ای این کشور نیز ، به طور کامل توسط دولت حمایت می شوند.

همچنین ، برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم ، باید مدارک تحصیلی شما مورد تایید دانشگاه های آلمان باشد. دقت داشته باشید ، با این که تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم محدودیت سنی ندارد ، اما متقاضیانی که سنی بالاتر از مقطع تحصیلی خود دارند ، ممکن است در زمان اخذ ویزای تحصیلی این کشور دچار مشکل شوند. لذا بهتر است ، سن با سطح تحصیلات تطابق داشته باشد.

از دیگر شرایط تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم ، داشتن تمکن مالی به میزان 10332 یورو می باشد.

اگر به دنبال تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم هستید ، می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی مهرآفرین در تماس باشید تا بهترین راهکارها با توجه به شرایط شما پیشنهاد شوند. موسسه مهاجرتی مهرآفرین با پرونده های مهاجرتی بسیار موفق ، از ابتدا تا انتهای امر مهاجرت راهنما و همراه شما خواهد بود.

تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

مهاجرت تحصیلی به کانادا با دیپلم

مهاجرت با دیپلم به کانادا از طریق تحصیل امکان پذیر است. اما یکی از شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا با مدرک دیپلم جهت تحصیل ، تسلط به زبان انگلیسی می باشد. لذا ، اکثر دانشگاه های کانادا آیلتس را به عنوان آزمونی استاندارد برای دانشجویان بین المللی کشورهای غیر انگلیسی زبان می پذیرند.

اما با این که تافل نیز انتخاب خوبی است ، ولی برای تحصیل در کانادا ، ارائه ‌ی مدرک آیلتس توصیه می شود. به طور کلی ، برای پذیرش در دانشگاه های این کشور نمره آیلتس 6 یا 6.5 و یا حتی بالاتر مورد نیاز است.

همچنین ، از شرایط اخذ ویزای دانشجویی کانادا ، ارائه مدارکی دال بر وجود منابع مالی کافی است. در حال حاضر این مبلغ 10000 دلار کانادا یا تقریبا 7650 دلار آمریکا برای هر سال اقامت (11000 دلار کانادا یا تقریبا 8400 دلار آمریکا برای متقاضیان تحصیل در کبک) می باشد.

شما بدین ترتیب ، ثابت خواهید کرد که در زمان اقامت در خاک کانادا ، می توانید به عنوان یک دانشجو از عهده مخارج خود برآیید.

روند درخواست برای مهاجرت به کانادا با دیپلم

روند درخواست برای مهاجرت تحصیلی کانادا با مدرک دیپلم شامل مراحل زیر است:

  • انتخاب دانشگاه و رشته
  • سر زدن به سایت دانشگاه مورد نظر و بررسی تاریخ درخواست
  • تکمیل فرم درخواست آنلاین
  • ارسال مدارک مورد نیاز نظیر ریز نمرات ، توصیه نامه ، مدارک آیلتس یا تافل به همراه نامه درخواست
  • منتظر بودن برای نامه پذیرش
  • اقدام برای مجوز دانشجویی (ویزا)

مهاجرت تحصیلی به ترکیه با دیپلم

دانشجویان بین المللی برای مهاجرت با دیپلم برای تحصیل در ترکیه ، می بایست ویزای دانشجویی ترکیه را دریافت نمایند. لذا ، خارجیانی که با سایر ویزاها به جز ویزای تحصیلی وارد این کشور شده اند ، امکان تحصیل در ترکیه را نخواهند داشت.

این شرط برای متقاضیانی که جهت ورود به این کشور به دریافت ویزا نیاز ندارند نیز ، صادق است. لذا ، متقاضیان ایرانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند می بایست جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور به نمایندگان خارجی ترکیه در کشور ایران مراجعه نمایند.

برای مهاجرت با دیپلم جهت تحصیل در ترکیه به موارد زیر نیاز می باشد:

  • فرم درخواست
  • دیپلم دبیرستان و ریزنمرات
  • مدرک مهارت های زبان (تافل یا آزمون مهارت دانشگاه)
  • انگیزه نامه
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست (35 تا 100 دلار آمریکا)
  • مدرکی مبنی بر وجود منابع مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی و تحصیل

مهاجرت کاری با مدرک دیپلم

بسیاری از کشورها مهاجرت کاری با دیپلم را ممکن ساخته اند و با وجود این که فرصت های شغلی برای افرادی که دارای تحصیلات آکادمیک هستند ، مناسب تر است ، ولی امروزه بسیاری از شرکت ها رویکرد خود را جهت استخدام تغییر داده و شروع به استخدام افراد بیش تری بدون مدارک دانشگاهی ، اما با تجربه و دانش نموده اند.

لذا، برای یافتن شغل با مدرک دیپلم باید از تجربه یا تخصص در زمینه ای خاص برخوردار باشید. این تغییر رویکرد ، فرصت های شغلی جدیدی را پیش روی خارجیانی که دارای مدرک دیپلم هستند ، نهاده است. از جمله کشورهایی که چنین رویکردی را دنبال می کنند ، آلمان است. برای مثال ، احتمال یافتن شغلی در این کشور بدون مدرک دانشگاهی در بخش فناوری بسیار بالاست.

به طورکلی ، در صورتی که فاقد مدارک دانشگاهی هستید ، مهم ترین کاری که برای مهاجرت با دیپلم باید انجام دهید ، ارتقا سطح مهارت های تخصصی خود در صنعتی که قصد کار در آن را دارید ، می باشد.

مهاجرت کاری به آلمان با مدرک دیپلم

با این که مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق کار در آلمان امکان پذیر است ، اما شانس اشتغال به ملیت تان بستگی دارد.

به طور کلی ، متقاضیان کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای یافتن شغلی در آلمان می بایست بیش تر تلاش کنند. اما با این وجود ، اگر دارای تجربه کاری و دانش اولیه زبان آلمانی باشید ، شانس خوبی برای یافتن شغل در آلمان ، خصوصا در صنایع خاصی که با کمبود نیروی کار مواجهند ، خواهید داشت.

با این که فرآیند یافتن شغل بدون مدرک دانشگاهی در آلمان برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا آسان نیست ، اما این افراد می توانند از گزینه های زیر استفاده نمایند:

  • توسعه دهندگان بین المللی در صورتی که دارای حداقل 5 سال تجربه حرفه ای مرتبط باشند ، می توانند برای درخواست کارت آبی اتحادیه اروپا اقدام نمایند.
  • در صورت یافتن شغلی در لیست مشاغلی که با کمبود نیروی کار مواجهند ، می توان جهت ویزای کار آلمان درخواست داد.
  • اقدام برای دوره کارآموزی (Ausbildung) آلمان
  • اخذ مدرک در آلمان ، در کشور آلمان می توان همزمان با کار ، تحصیل نمود و پس از فارغ التحصیلی ، برای مجوز کار یا کارت آبی اتحادیه اروپا اقدام کرد.

مهاجرت کاری به کانادا با مدرک دیپلم

بسیاری از نیروهای کار خارجی بر این باورند که برای کار در کانادا نیاز به مدارک دانشگاهی است. اما این کشور گزینه های مهاجرت و ویزا را به متقاضیان با هر سطحی از مهارت ارائه داده است.

البته هر چند که داشتن مدرک دانشگاهی برای کار در کانادا مهم است ، مهم تر از آن ، داشتن تجربه کاری یا پیشنهاد شغلی معتبر است. در نتیجه می توان بر روی مهاجرت با دیپلم از طریق کار نیز حساب کرد.

اما ، هر چه تقاضای نیروی کار برای شغل مورد نظرتان بیش تر باشد و همچنین ، تجربه کاری و تخصص تان در زمینه شغلی که انتخاب نموده اید بالاتر باشد ، احتمال اخذ ویزای کانادا برای شما افزایش خواهد یافت.

افراد دارای مدرک دیپلم که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند ، می توانند در سیستم اکسپرس اینتری کانادا که سیستمی مبتنی بر امتیاز است ، شرکت نمایند. همچنین ، برنامه اسکیل ورکر کانادا مناسب نیروی کار ماهری است که قصد مهاجرت به کانادا را از طریق تخصص حرفه ای خود دارند.

مهاجرت کاری به کانادا با مدرک دیپلم
مهاجرت کاری به کانادا با مدرک دیپلم

مهاجرت کاری به انگلستان با مدرک دیپلم

متداول ترین راه برای مهاجرت با دیپلم به انگلستان از طریق مهارتی است که در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان (برنامه اسکیل ورکر) قرار دارد.

به طور کلی ، اگر مدرک دانشگاهی ندارید ، تجربه کاری برای شما مهم است. همچنین ، هر ساله انواع مختلفی از مشاغل در لیست مشاغل مورد تقاضا برای نیروی کار انگلستان قرار می گیرند که اکثریت آن ها مشاغلی مرتبط با STEM یا در زمینه مراقبت های بهداشتی هستند.

اما اگر اهل کارهای فنی و مهندسی نیستید ، می توانید از بین مشاغل دیگری چون سرآشپزهای با تجربه ، تدریس ریاضی ، جوشکار ، معمار ، طراح گرافیک و غیره انتخاب نمایید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با مدرک دیپلم

مهاجرت با دیپلم از طریق سرمایه گذاری ، روش های مختلفی دارد و در این روش بیش تر تاکید بر سرمایه است تا مدارک تحصیلی. لذا ، این روش برای کسانی که دارای سن بالا و مدرک تحصیلی دیپلم هستند ، مناسب خواهد بود.

سرمایه گذاری به طرق مختلف نظیر انتفال سرمایه ، خرید ملک ، ثبت شرکت ، خود اشتغالی و ایجاد کسب و کار انجام می شود. لذا در روش سرمایه گذاری ، سرمایه گذار می تواند با مدرک دیپلم ، اما از طریق پرداخت هزینه مشارکت یا خرید ملک و دیگر روش ها به کشور مورد نظر خود مهاجرت نماید.

از جمله گزینه های مناسب برای سرمایه گذاران ایرانی از طریق خرید ملک ، کشورهای ترکیه ، اسپانیا ، قبرس شمالی و امارات می باشند.

ویزای مبتکر انگلستان (Innovator Visa) نیز برای کسانی مناسب است که قصد راه اندازی کسب و کاری در انگلستان را دارند. این ویزا شرایط مهاجرت با دیپلم را فراهم می سازد ، اما معیارهایی وجود دارد که می بایست رعایت کرد:

  • کسب و کار یا تجارت باید کاملاً جدید باشد.
  • کسب و کار باید نوآورانه باشد و شبیه به هیچ کسب و کار دیگری در بازار نباشد.
  • کسب و کار باید دوام داشته و دارای پتانسیل رشد باشد.

در صورتی که ایده کسب و کارتان تمامی معیارهای ذکر شده را داشته باشد ، نیاز به تایید یک نهاد تایید کننده خواهید داشت و می بایست سرمایه گذاری 50000 پوندی (به صورت شخصی ، سرمایه گذاری جمعی و یا از سوی گروهی از افراد) داشته باشید. همچنین ، می بایست پیش از درخواست ، به مدت 28 روز متوالی ، دارای حداقل 1270 پوند در حساب بانکی خود باشید.

همان گونه که مشاهده نمودید ، مهاجرت با دیپلم به روش های مختلف امکان پذیر است که متعارف ترین روش ها ، روش مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. سرمایه گذاری نیز روشی ایده آل برای مهاجرت با مدرک دیپلم می باشد ؛ چرا که در این روش بیش تر تاکید بر سرمایه است. شما هم اگر از متقاضیان مهاجرت با مدرک دیپلم هستید ، کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی مهرآفرین پیشنهادات مهاجرتی بسیار کارآمدی را برای شما خواهند داشت. با کارشناسان ما در تماس باشید.

رایج ترین روش های مهاجرت با دیپلم کدامند؟

مهاجرت با مدرک دیپلم از طریق تحصیل ، سرمایه گذاری و کار

برای مهاجرت با مدرک دیپلم چه مواردی را می بایست در نظر داشت؟

سن ، مدرک زبان ، تخصص ، تجربه کاری معتبر و معدل از مهم ترین عوامل برای مهاجرت هستند.

سرمایه گذاری با مدرک دیپلم به چه روش هایی امکان پذیر است؟

سرمایه گذاری با مدرک دیپلم به طرق مختلف نظیر انتفال سرمایه ، خرید ملک ، ثبت شرکت ، خود اشتغالی و ایجاد کسب و کار ممکن است.

5/5 - ( تعداد افرادی که به این مطلب امتیاز داده اند: 1نفر)

نظر خود را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *