آزمون دولینگو برای مهاجرت

آزمون دولینگو برای مهاجرت

آزمون دولینگو برای مهاجرت

نوشته توسط مشاوره مهاجرت: مجید قادری

در تاریخ: 3 خرداد 1402 | آخرین بروزرسانی:

آیا آزمون دولینگو برای مهاجرت نیاز است؟ دولینگو ، آزمونی جهت سنجش مهارت های زبان انگلیسی است که در برخی موارد افراد غیر انگلیسی زبان مجبور به شرکت در این آزمون هستند. دولینگو مهارت های زبان انگلیسی تان در زمینه های خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن می سنجد.
فرصت مطالعه نداری؟

شمارتو بده زنگ میزنیم!

فهرست مطالب

آزمون دولینگو شامل سوالات چند گزینه ای و تشریحی است که با کمک این گونه سوالات توانایی های گفتاری و نوشتاری تان در زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

محبوبیت این آزمون در طی سال ها و مخصوصا در دوران همه گیری کرونا افزایش یافته و حتی امروزه دانشگاه های زیادی به جای آزمون هایی نظیر تافل ، آیلتس ، SAT ، ACT و دیگر آزمون ها ، دولینگو را می پذیرند.

اگر شما هم به دنبال تحصیل در کشورهای دیگر هستید و به اثبات مهارت های زبان انگلیسی برای اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظرتان نیاز دارید ، در این مقاله اطلاعات جامعی در خصوص آزمون دولینگو ارائه شده است.

همچنین ، می توانید سوالاتتان را در خصوص این آزمون و یا نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف با نمرات آزمون دولینگو با کارشناسان و وکلای با تجربه شرکت مهاجرتی مهرآفرین در میان بگذارید و یا این که در بخش دیدگاه ها سوالاتتان را مطرح نمایید تا در اسرع وقت راهنمایی های لازم انجام شوند.

آزمون دولینگو برای مهاجرت چیست؟

دولینگو (Duolingo) به عنوان اپلیکیشنی و با هدف آسان تر نمودن یادگیری زبان در سال 2012 راه اندازی شد. این برنامه به متقاضیان کمک می کند تا زبان را از طریق روش شناسی متفاوت یاد بگیرند و درس را متناسب با اهداف یا هدف نهایی کاربر ارائه می دهد.

دولینگو در سال 2014 ، آزمون آنلاین مهارت های زبان انگلیسی خود را راه اندازی کرد تا بدین صورت ، جایگزینی برای دیگر آزمون های زبان انگلیسی نظیر آیلتس و تافل باشد.

همچنین ، آزمون دولینگو در زمان شیوع ویروس کرونا که دیگر آزمون های زبان انگلیسی نظیر آیلتس و تافل برگزار نمی شدند ، به دانشجویان مشتاق تحصیل در سایر کشورها ، کمک زیادی کرد.

بدین ترتیب ، دانشگاه های زیادی در جهان شروع به پذیرش آزمون دولینگو کردند و در حال حاضر این آزمون برای هم دانشگاه ها و هم متقاضیان بین المللی به آزمونی محبوب تبدیل شده است.

لذا ، امروزه آزمون زبان انگلیسی دولینگو یک جایگزین مناسب برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال اثبات مهارت های زبان انگلیسی خود جهت پذیرش در دانشگاه های سراسر جهان هستند و می توان از آزمون Duolingo برای مهاجرت تحصیلی استفاده کرد.

آزمون انگلیسی دولینگو نه تنها در زمینه تحصیل ، بلکه در یافتن یک موقعیت شغلی مناسب در خارج از کشور نیز به شما کمک خواهد کرد.

چرا آزمون زبان انگلیسی دولینگو؟

متقاضیان و دانشجویان اغلب آزمون دولینگو را به آزمون های آیلتس و تافل ترجیح می دهند که این امر می تواند به دلایلی باشد.

شرکت در دولینگو آسان و راحت بوده و پذیرش این آزمون در دنیا روز به روز در حال افزایش است. از آزمون دولینگو می توان برای پذیرش در مدارس مختلف بین المللی استفاده کرد و آزمون دولینگو برای مهاجرت به بسیاری کشورها معتبر است. لذا ، کشورهایی نظیر کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، چین ، ژاپن ، آلمان و بسیاری دیگر از کشورها این آزمون را قبول دارند.

آزمون زبان انگلیسی دولینگو ساده تر از آزمون های آیلتس یا تافل می باشد.

چرا آزمون زبان انگلیسی دولینگو؟
چرا آزمون زبان انگلیسی دولینگو؟

به طور کلی ، از مزایای داشتن مدرک دولینگو برای مهاجرت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دسترسی آسان

می توانید در منزل و به راحتی در آزمون دولینگو شرکت کنید و این بزرگترین مزیت دولینگو است. با این که آیلتس نیز امروزه آزمون آنلاین خود را با عنوان IELTS Indicator راه اندازی کرده ، اما در زمان کرونا ، دولینگو سهم بزرگی را در بازار به خود اختصاص داد و تبدیل به یکی از ساده ترین گزینه ها برای متقاضیان تحصیل در کشورهای خارجی و دانشگاه های مختلف شد.

در حال حاضر نیز ، دانشگاه های زیادی این آزمون را ترجیح می دهند. لذا ، آزمون دولینگو جهت مهاجرت تحصیلی مناسب خواهد بود.

ارزان بودن

در مقایسه با آزمون های آیلتس یا تافل ، هزینه دولینگو پایین است و شما برای شرکت در این آزمون تنها به 49 دلار نیاز دارید ، در حالی که برای آزمون های آیلتس و تافل و دیگر آزمون ها باید چندین برابر از این مقدار هزینه کنید.

نتایج سریع

نتایج آزمون در مدت 24 تا 48 ساعت مشخص می شود که این زمان در مقایسه با زمان اعلام نتایج آزمون های تافل و آیلتس ، زمان کوتاهی است. زمان اعلام نتایج آزمون دولینگو در مقایسه با دیگر آزمون های زبان انگلیسی نیز بسیار سریع است.

عدم محدودیت

یکی از دلایل استفاده از آزمون دولینگو برای مهاجرت ، عدم محدویت این آزمون است. به عبارتی ، هیچ محدودیتی در تعداد کالج ها یا دانشگاه هایی که می توانید نمره ی آزمون دولینگو را به صورت رایگان برای آن ها ارسال کنید ، وجود ندارد.

اما این در حالیست که ، حداکثر تعداد دانشگاه هایی که می توانید به صورت رایگان نمره تافل را برای آن ها ارسال نمایید ، چهار و برای آیلتس پنج کالج است.

مدت زمان آزمون

آزمون دولینگو تنها 45 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد که بسیار کم تر از زمان آزمون های آیلتس (2 ساعت و 45 دقیقه) و نیز تافل می باشد.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری دیگر عاملی است که توانسته این آزمون زبان انگلیسی را از سایر آزمون های زبان متمایز کند. چرا که آزمون دولینگو را می توان در هر زمان و مکانی انجام داد و تنها به اینترنتی بدون قطعی نیاز می باشد.

آزمون های آزمایشی و امکان انجام نمونه آزمون دولینگو

متقاضی می تواند قبل از شرکت در آزمون واقعی ، در آزمون های آزمایشی که دولینگو ترتیب داده ، شرکت نماید. با انجام این آزمون ها متقاضی با رویکرد آزمون اصلی آشنا خواهد شد و تجربه آزمون دولینگو را کسب خواهد نمود.

بدین ترتیب می توان گفت که ، آزمون دولینگو جهت مهاجرت به برخی از کشورها ، آزمونی مناسب خواهد بود.

ساختار امتحان دولینگو برای مهاجرت
ساختار امتحان دولینگو برای مهاجرت

ساختار امتحان دولینگو برای مهاجرت

آزمون زبان انگلیسی دولینگو یا DET آزمونی مبتنی بر اینترنت است که به ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی شما می پردازد و سطح مهارت هایتان را در این زبان می سنجد.

به طور کلی ، آزمون دولینگو مهارت هایتان را در خصوص موارد زیر ارزیابی می کند:

  • سطح دانش و سواد: توانایی خواندن و نوشتن
  • درک مطلب: توانایی گوش دادن و خواندن
  • مکالمه: توانایی صحبت کردن و گوش دادن
  • تولید: توانایی نوشتن و صحبت کردن

آزمون ارائه شده توسط دولینگو ، آزمونی تطبیقی است و نحوه پاسخگویی به سوالات پیشین ، میزان دشواری سوالات بعدی را مشخص می کند. به عبارتی ، دشواری سؤال بر اساس پاسخ تان به سؤالات قبلی افزایش یا کاهش می یابد. بدین ترتیب ، آزمون با پاسخ های صحیح دشوارتر می شود و بالعکس.

اما این آزمون شامل بخش هایی است.

بخش های مختلف آزمون Duolingo برای مهاجرت

به طور کلی ، آزمون دولینگو حدود یک ساعت طول می کشد و به سه بخش تقسیم می شود:

  • معرفی و راه اندازی (5 دقیقه)
  • آزمون تطبیقی (45 دقیقه)
  • مصاحبه تصویری (10 دقیقه)

آزمون تطبیقی اولین بخش آزمون است که توانایی هایتان در خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن را از طریق سوالاتی چون تکمیل کلمات جا افتاده در بخشی از یک متن ، توصیف یک تصویر و دیگر سوالات ارزیابی می کند.

در این بخش هیچ سوال تکراری وجود ندارد و حتی به سوالاتی بر خواهید خورد که تمام مهارت هایتان را محک می زند.

مصاحبه ویدئویی بخش بعدی آزمون است که در حدود 10 دقیقه طول می کشد. در این بخش سوالات باز پرسیده خواهد شد و باید پاسخ ها را ضبط کنید.

به طور کلی ، در بخش مصاحبه متقاضی باید از بین دو موضوع ارائه شده ، یکی را انتخاب نماید و در مورد آن موضوع صحبت کند. همچنین ، از بین دو موضوع پیشنهاد شده ، باید موضوعی را انتخاب نموده و پاسخ های خود را بنویسید.

ویژگی های آزمون دولینگو برای مهاجرت

از ویژگی های آزمون دولینگو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نام آزموندولینگو (Duolingo)
فرم کامل آزمونآزمون انگلیسی Duolingo (DET)
وب سایت رسمیhttps://englishtest.duolingo.com/
کشورهای پذیرفته شدهانگلستان ، ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، نیوزیلند ، کانادا و …
زمینه محبوبیتتحصیل ، کار ، مهاجرت
حالت آزمونآنلاین یا مبتنی بر اینترنت
مدت زمان45 دقیقه
برگزار کنندهDuolingo
هزینه آزمون49 دلار
اعلام نتایجدر عرض 28 تا 48 ساعت
اعتبار مدرک دولینگو2 سال

الزامات آزمون دولینگو برای مهاجرت

همان گونه که بیان شد ، آزمون دولینگو مبتنی بر اینترنت است و شما می توانید از منزلتان به راحتی در این آزمون شرکت نمایید. برای برگزاری آزمون هیچ محدودیت سنی یا منطقه ای در نظر گرفته نشده است و متقاضیان می توانند از هر نقطه ای از جهان در این آزمون شرکت کنند.

اما باز هم برای شرکت در آزمون دولینگو باید الزاماتی را در نظر داشته باشید:

  • داشتن پاسپورت یا هر شناسنامه معتبر دولتی
  • داشتن آدرس ایمیل
  • اتاقی آرام و با نور کافی
  • اتصال به اینترنت
  • یک لپ تاپ یا سیستم رومیزی
  • مجهز بودن سیستم یا لپ تاپ به بلندگو ، وب کم و میکروفون

راهنمایی های لازم جهت مهاجرت با مدرک دولینگو را می توانید از کارشناسان شرکت مهاجرتی مهرآفرین بخواهید.

الزامات آزمون دولینگو برای مهاجرت
الزامات آزمون دولینگو برای مهاجرت

قوانین و مقررات آزمون دولینگو برای مهاجرت

از آن جا که دولینگو را می توان از منزل انجام داد و امکان تقلب در آزمون دولینگو وجود دارد ، لذا ، دولینگو سخت گیری هایی را در نظر گرفته است و متقاضی مستلزم رعایت قوانینی می باشد که در صورت توجه نداشتن به این قوانین ، ممکن است رد صلاحیت شوید. مقررات آزمون دولینگو موارد زیر می باشند:

  • ارتباط برقرار کردن و گفتگو با دیگران در حین آزمون ممنوع است.
  • استفاده از تلفن همراه و دیگر وسایل نظیر کتاب های درسی و یادداشت ها در زمان آزمون مجاز نمی باشد و باید این موارد در محل آزمون نباشند.
  • در زمان آزمون نمی توان از هدفون استفاده کرد.
  • نگاه کردن به اطراف ممنوع است و در حین آزمون باید همواره نگاه تان به صفحه مانیتور باشد.
  • همواره باید در پنجره آزمون بمانید.
  • گوش ها و صورت باید بدون پوشش باشند.
  • استفاده از ابزارهای ورودی متن پیشگو و نرم افزارهای دوربین وب مجاز نیست.

مراحل ثبت نام در آزمون دولینگو برای مهاجرت

فرآیند ثبت نام برای آزمون زبان انگلیسی دولینگو نسبتا ساده است و شما باید چند مرحله را طی کرده و همه مراحل را به درستی انجام دهید. همچنین ، در صورت تمایل می توانید بلافاصله پس از ثبت نام ، در آزمون شرکت نمایید.

به طور کلی ، متقاضیان جهت ثبت نام ملزم به ایجاد حساب کاربری از طریق وب سایت رسمی دولینگو و ارائه مواردی نظیر تأیید شناسه ایمیل ، سن و ایجاد رمز عبور می باشند.

مراحل ثبت نام در آزمون دولینگو به شرح زیر خواهد بود:

  • مراجعه به وب سایت رسمی دولینگو: اگر قصد دارید از آزمون Duolingo برای مهاجرت استفاده کنید ، اولین گام برای ثبت نام ، ورود به سایت رسمی دولینگو است که پس از آن باید صفحه Take the Test را باز کنید.
  • دانلود اپلیکیشن Duolingo: اپلیکیشن دولینگو را دانلود و نصب کنید.
  • بررسی شرایط و مدارک: مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون را بررسی و آماده کنید.
  • الزامات آزمون: بلندگو و میکروفون را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کنند.
  • بارگذاری مدارک: در این مرحله می بایست جزئیات اولیه نظیر نام ، سن و دیگر موارد را ارائه دهید و سپس ، مدارک مورد نیاز را آپلود نمایید.
  • عکس از شناسنامه: عکسی از کارت شناسایی معتبر دولتی تان گرفته خواهد شد. لذا ، باید آن را به درستی جلوی دوربین قرار دهید.
  • ایجاد حساب کاربری: در این مرحله نیاز به ایجاد یک حساب دولینگو دارید. برای این کار به آدرس ایمیل ، نام ، سن ، آدرس ، رمز عبور و غیره نیاز است.
  • پاسخ به سؤالات: از شما در مورد این که به چه چیزی علاقه دارید (What are you interested in) سؤال می شود که باید برنامه یا شغلی که قصد انجام آن را در خارج از کشور دارید ، انتخاب نمایید.
  • پرداخت هزینه: هزینه آزمون دولینگو که 49 دلار است را در این مرحله باید پرداخت نمایید. بدین ترتیب ، مراحل ثبت نام به پایان می رسد و پس از شرکت در آزمون می توانید از آزمون دولینگو برای مهاجرت استفاده نمایید.

به طور کلی ، پس از ایجاد حساب کاربری و پرداخت هزینه ثبت نام ، برای شرکت در آزمون 21 روز فرصت خواهید داشت. همچنین ، می توانید پیش از انجام آزمون به مدت 15 دقیقه در آزمون های آزمایشی یا نمونه آزمون دولینگو شرکت نمایید.

آزمون دولینگو در حال حاضر ، در بیش از 3000 دانشگاه و کالج دنیا معتبر است. لذا ، اگر قصد تحصیل در یکی از این دانشگاه های برتر دنیا را دارید ، دولینگو می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. در این مورد می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی مهرآفرین مشورت نمایید.

مقایسه آزمون های دولینگو ، آیلتس و تافل

در حال حاضر ، نمرات آزمون دولینگو توسط بسیاری از دانشگاه های برتر سراسر دنیا پذیرفته می شود که این امر باعث شده تا دولینگو رقیبی برای آزمون های تافل و آیلتس باشد.

به هر حال ، آزمون های زبان آیلتس ، تافل و دولینگو از جمله پرطرفدارترین آزمون های زبان انگلیسی در دنیا هستند. این آزمون ها تفاوت هایی با هم دارند و بهتر است پیش از انتخاب هر یک از آزمون ها ، با تفاوت هایشان آشنا باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مقایسه آزمون های دولینگو ، آیلتس و تافل
مقایسه آزمون های دولینگو ، آیلتس و تافل
آیتمدولینگوآیلتستافل
مورد قبول توسطبیش از 3000 دانشگاه و بیش از 50 کشوربیش از 10000 دانشگاه و بیش از 400 کشوربیش از 11000 دانشگاه و بیش از 150 کشور
هزینه آزمون49 دلار149 دلار180 دلار
حالت آزمونمبتنی بر کامپیوترمبتنی بر کامپیوتر و کاغذمبتنی بر اینترنت (iBT) و مبتنی بر کاغذ (PBT)
ساختار آزمونسه بخش شامل: راه اندازی سریع ، آزمون تطبیقی (ارزیابی گوش دادن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن) و مصاحبه تصویریچهار بخش: گوش دادن ، خواندن ، صحبت كردن و نوشتنسه یا چهار بخش: شنیدن ،

 

خواندن ، صحبت كردن و

(فقط در iBT) نوشتن

نمراتدر مقیاس 10 تا 160 امتیازامتیاز کلی در مقیاس 0 تا  9 ، بر اساس امتیاز کسب شده در هر مهارتامتیاز در مقیاس 0 تا 120
مدت زمان امتحانیک ساعت2 ساعت 45 دقیقه2 ساعت و نیم PBT و 3 ساعت iBT
اعلام نتایج24 تا 48 ساعت3 تا 13 روز6 تا 10 روز

سوالاتتان در خصوص آزمون دولینگو را می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی مهرآفرین در میان بگذارید.

مقایسه نمرات آزمون دولینگو با نمرات آزمون های تافل و آیلتس

اگر به دنبال معادل سازی نمرات دولینگو و آزمون های آیلتس یا تافل هستید ، جدول زیر می تواند به شما کمک کند.

نمرات دولینگونمرات آیلتسنمرات دولینگونمرات تافل
101.510 تا 250
152301
20 تا 252.5352 تا 4
30 تا 403405 تا 8
45 تا 503.5459 تا 13
55 تا 6045014 تا 19
65 تا 704.55520 تا 25
75 تا 8056026 تا 31
85 تا 905.56532 تا 37
95 تا 10067038 تا 43
105 تا 1106.57544 تا 49
115 تا 12078050 تا 55
125 تا 1307.58556 تا 61
135 تا 14089062 تا 67
145 تا 1508.59568 تا 73
155 تا 160910074 تا 79
__10580 تا 85
__11086 تا 91
__11592 تا 96
__12097 تا 102
__125103 تا 107
__130108 تا 112
__135113 تا 115
__140116 تا 118
__145119
__150 تا 160120

دولینگو در چه دانشگاه هایی معتبر است؟

همان گونه که ذکر شد ، امروزه بسیاری از دانشگاه ها آزمون دولینگو را برای اثبات مهارت های زبان انگلیسی متقاضیان معتبر می دانند که در ادامه دانشگاه های مختلف را بررسی خواهیم نمود.

دولینگو در چه دانشگاه هایی معتبر است؟
دولینگو در چه دانشگاه هایی معتبر است؟

آزمون دولینگو برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان

برخی از بهترین دانشگاه های بریتانیا که آزمون دولینگو را قبول دارند ، موارد زیر می باشند:

  • دانشگاه آنگلیا راسکین
  • دانشگاه بانگور
  • دانشگاه بریستول
  • دانشگاه برونل
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه بیرمنگام
  • دانشگاه کوئینز بلفاست
  • دانشگاه میدلسکس
  • دانشگاه استرلینگ
  • دانشگاه پلیموث
  • دانشگاه هرتفوردشایر
  • دانشگاه لیدز بکت
  • مهاجرت تحصیلی به انگلستان

ازمون دولینگو برای آمریکا

بسیاری از کالج ها و دانشگاه‌ های ایالات متحده برای دانشجویان بین‌ المللی که به مدرکی دال بر مهارت های زبان انگلیسی نیاز دارند ، آزمون دولینگو را معتبر می دانند.

از جمله برترین دانشگاه های پذیرنده دولینگو در ایالات متحده آمریکا عبارتند از:

  • دانشگاه آلابامای شمالی
  • دانشگاه ایالتی آریزونا
  • دانشگاه آرکانزاس
  • موسسه فناوری کالیفرنیا
  • دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج
  • دانشگاه ایالتی هومبولت
  • دانشگاه ییل
  • دانشگاه بریجپورت
  • دانشگاه آتلانتیک فلوریدا
  • دانشگاه ایالتی جورجیا
  • دانشگاه آیداهو
  • موسسه فناوری ایلینوی
  • دانشگاه کارنگی ملون

کدام دانشگاه های کانادا آزمون دولینگو را قبول دارند؟

آیا آزمون دولینگو برای مهاجرت به کانادا مناسب است؟ آزمون دولینگو کانادا از طریق برخی از دانشگاه های این کشور در دسترس است. اما با این وجود ، مقامات مهاجرت این کشور (IRCC) در حال حاضر هیچ آزمون آنلاینی را نمی پذیرند.

به طور کلی ، آزمون دولینگو در کانادا توسط بیش از 150 دانشگاه پذیرفته می شود. لذا ، اگر قصد تحصیل و مهاجرت با آزمون دولینگو کانادا را دارید ، باید از دانشگاه هایی که این آزمون را می پذیرند ، پذیرش بگیرید. در همین راستا ، می توانید دانشگاه های کانادایی زیر را انتخاب کنید:

  • دانشگاه آلگوما
  • دانشگاه کیپ برتون
  • دانشگاه کنکوردیا
  • دانشگاه کلگری
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه ریورز تامپسون
  • دانشگاه نیوبرانزویک / سنت جان
  • دانشگاه ویندزور
  • دانشگاه یورک ویل / تورنتو
  • دانشگاه رجینا

تحصیل در کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

دانشگاه های پذیرنده دولینگو در آلمان

اگر می خواهید از دانشگاهی معتبر در آلمان که مدرک دولینگو را می پذیرد ، پذیرش بگیرید و یا از شرایط آزمون دولینگو برای مهاجرت اطلاعاتی کسب نمایید ، می توانید با مشاورین و کارشناسان شرکت مهاجرتی مهرآفرین در ارتباط باشید. کارشناسان ما در موسسه مهرآفرین با بررسی شرایط پذیرش دانشگاه ها و نحوه اخذ ویزای دانشجویی به شما کمک خواهند کرد.

بهترین دانشگاه های آلمان که آزمون دولینگو را معتبر می دانند ، موارد زیر هستند:

  • کالج بارد برلین
  • دانشگاه بین المللی علوم کاربردی برلین
  • دانشگاه علمی کاربردی برند
  • دانشگاه علمی کاربردی IU Internationale Hochschule
  • دانشگاه جاکوبز برمن
  • دانشگاه بین المللی شیلر / پردیس هایدلبرگ
  • دانشگاه علوم کاربردی اروپا آلمان
  • دانشگاه بین المللی علوم کاربردی ویکتوریا
  • مدرسه عالی باد هومبورگ آلمان
  • دانشگاه فردریش الکساندر ارلانگن – نورنبرگ
  • دانشگاه IUBH Fernstudium
  • دانشگاه جاکوبز برمن
  • دانشگاه صنعتی برلین

در بین این دانشگاه ها ، برخی از دانشگاه های رایگان آلمان نیز به چشم می خورد.

مهاجرت تحصیلی به آلمان

آزمون دولینگو برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا
آزمون دولینگو برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا

آزمون دولینگو برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا

برخی از برترین دانشگاه های استرالیا که از آزمون دولینگو جهت اثبات مهارت های زبان انگلیسی متقاضیان استفاده می کنند ، شامل موارد زیر می باشند:

  • دانشگاه ملی استرالیا
  • دانشگاه کارنگی ملون
  • دانشگاه گریفیث
  • موسسه Ad Astra
  • آکادمی JMC
  • مدرسه بازرگانی کاپلان
  • موسسه فناوری ملبورن
  • کالج موناش

تحصیل در استرالیا

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

دانشگاه های پذیرنده دولینگو در نیوزلند

تعدادی از برترین دانشگاه های پذیرنده دولینگو در نیوزلند موارد زیر هستند:

  • دانشگاه ماسی
  • دانشگاه اوتاگو
  • دانشگاه وایکاتو
  • دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
  • موسسه مطالعات نیوزلند

آزمون دولینگو برای مهاجرت تحصیلی به اروپا

اگر می خواهید در اروپا تحصیل کنید ، برخی از بهترین دانشگاه هایی که دولینگو را قبول دارند ، موارد زیر می باشند:

  • دانشگاه رهبری اروپا ، قبرس
  • دانشگاه اروپای مرکزی / پذیرش تحصیلات تکمیلی ، مجارستان
  • دانشگاه علوم کاربردی اروپا
  • دانشگاه رهبری اروپا ، هلند

دانشگاه های پذیرنده دولینگو در ژاپن

دانشگاه های ژاپن از کیفیت آموزشی خوبی برخوردارند و برخی از دانشگاه های ژاپن آزمون دولینگو را جهت اثبات مهارت های زبان انگلیسی دانشجویان می پذیرند که برخی از این دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه دوشیشا ، موسسه هنرهای لیبرال
  • کالج بین المللی هنرهای لیبرال (iCLA)
  • دانشگاه یاماناشی گاکوین
  • دانشگاه کانسای گایدایی
  • دانشگاه علوم پیشرفته کیوتو
  • دانشگاه ناگویا
  • دانشگاه Ritsumeikan آسیا و اقیانوسیه ژاپن (APU)
  • دانشگاه Ritsumeikan ژاپن
  • دانشگاه معبد ژاپن
  • دانشگاه مسیحی توکیو
  • دانشگاه بین المللی توکیو
  • دانشگاه متروپولیتن توکیو
  • دانشگاه آیزو
  • دانشگاه تسوکوبا
  • دانشگاه Waseda / دانشکده مطالعات بین المللی لیبرال

لذا ، از آزمون دولینگو برای مهاجرت به ژاپن و تحصیل در دانشگاه های ذکر شده می توان استفاده کرد.

هزینه تغییر زمان آزمون دولینگو

پس از ثبت نام در دولینگو ، می توانید در مدت 21 روز در آزمون شرکت کنید. هر چند که محدودیتی در تعداد دفعات شرکت در آزمون وجود ندارد ، اما در طی 21 روز تنها دو بار می توان در این آزمون شرکت نمود.

اما در صورتی که نمی توانید در روز خاصی برای آزمون حاضر شوید ، می توانید وقت امتحان را به روز دیگری موکول کنید. دقت کنید تاریخی که می خواهید آزمون دهید باید حداکثر تا 21 روز بعد از ثبت نام تان باشد. برای این تغییر زمان ، نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست.

هزینه لغو آزمون دولینگو

اگر می خواهید از آزمون دولینگو برای مهاجرت استفاده کنید ، بهتر است بدانید ، در صورتی که متقاضی تا 21 روز بعد از انجام ثبت نام در آزمون دولینگو شرکت ننماید ، آزمون خود به خود لغو خواهد شد که در چنین شرایطی ، مبلغی به شما برگردانده نخواهد شد.

اما در صورتی که در حین انجام آزمون با مشکل فنی مواجه شوید و نتوانید امتحان را تکمیل نمایید ، برای باز پس گیری وجه می توانید با مرکز خدمات مشتریان دولینگو تماس داشته باشید.

خرید مدرک دولینگو

امروزه بحث های زیادی راجع به خرید مدرک دولینگو وجود دارد. اما این قضیه ممکن نیست. چرا که شما از دولینگو هیچ مدرک فیزیکی دریافت نخواهید کرد و شرکت کنندگان در آزمون فقط کدی اختصاصی دریافت می کنند که این کد دیجیتال قابل استعلام می باشد.

خرید مدرک دولینگو
خرید مدرک دولینگو

نکات مهم جهت موفقیت در آزمون دولینگو برای مهاجرت

برای شرکت در هر نوع آزمونی ، آماده بودن ضروری است. لذا ، متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون دولینگو را دارند باید برای این آزمون از قبل آماده شوند.

یکی از ویژگی های دولینگو ، نداشتن برنامه درسی ثابتی برای آزمون است. لذا ، لازم است تا روش هایی را برگزینید که شما را برای آزمون آماده سازد. برخی از نکاتی که جهت آماده سازی برای آزمون دولینگو مهم است ، موارد زیر می باشند:

  • به دقت مطالعه کنید و خواننده خوبی باشید. لذا ، می توانید داستان و رمان ، روزنامه و یا هر چیزی که به زبان انگلیسی پیشرفته نوشته شده باشد را مطالعه نمایید. بدین صورت ، درک بهتری از کلمات و عبارات خواهید داشت.
  • آزمون های آزمایشی موجود در وب سایت دولینگو و یا سایر تست ها می توانند در آماده سازی شما کمک زیادی کنند.
  • به دنبال گفتگو با افرادی که مسلط به زبان انگلیسی هستند ، باشید. حتی خودتان می توانید آغاز کننده مکالمه ای به زبان انگلیسی باشید.
  • با ساختار آزمون ، انواع سوالات و غیره به طور کامل و دقیق آشنا باشید.

اگر شما هم قصد دارید از آزمون دولینگو برای مهاجرت تحصیلی یا کاری استفاده کنید و می خواهید بهترین تجربه کاری یا تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا را کسب نمایید ، می توانید از راهنمایی های مشاورین موسسه مهاجرتی مهرآفرین استفاده کنید. موسسه مهاجرتی مهرآفرین با وکلا و مشاورینی متخصص در امر مهاجرت ، بهترین مسیرها را به شما معرفی خواهند کرد.

read more:duolingo

از آزمون دولینگو برای چه مواردی می توان استفاده نمود؟

از این آزمون برای تحصیل یا کار در کشورهای خارجی و به طور کلی از آزمون دولینگو برای مهاجرت می توان استفاده کرد.

ساختار آزمون دولینگو به چه صورت است؟

آزمون دولینگو شامل مرحله راه اندازی سریع ، آزمون تطبیقی و مصاحبه تصویری می باشد.

5/5 - ( تعداد افرادی که به این مطلب امتیاز داده اند: 2نفر)

نظر خود را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • avatar احسان چمران 4 خرداد 1402 در 9:23 ب.ظ

    سلام با توجه به اعلام این دانشگاه کانادایی با توجه به اینکه در ایران آزمون هایی مثل آیلتس برگزار می‌شود بنابراین مدرک دولینگو قابل قبول نخواهد بود.

    پاسخ